چگونه برای جلوگیری از وخیم تر شدن اقدامات PKD طبیعی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای جلوگیری از وخیم تر شدن اقدامات PKD طبیعی

چگونه برای جلوگیری از بدتر شدن NaturalesEnfermedad PKD اقدامات کلیه پلی کیستیک آن را یکی از شایع ترین بیماری های ژنتیکی که زندگی را تهدید می کند، تحت تاثیر قرار تخمین زده 12.5 میلیون نفر در سراسر بیماری mundo.La همچنین می توانید کبد، پانکراس صدمه بزند و، در برخی موارد نادر، قلب و مغز می شود.

این مقاله می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بیماری خود را با این امید که این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود و انتخاب درمان adecuada.Contacto دکتر آنلاین برای جزئیات بیشتر در مورد این و یا دیگر اطلاعات مفید به سرعت و به طور مستقیم به صورت رایگان.

سرماخوردگی 1.Prevenir

قلب هر بیمار doloroso.Como PKD یک بیماری ژنتیکی از طول عمر است، که متفاوت از انواع دیگر بیماری سرویس renal.Buen است تمام خانواده می تواند به توقف رشد کیست است. در این زمان، مانند سرماخوردگی، سرماخوردگی به ویژه آسیب مکرر بدتر کلیه در بیماران PKD حتی سرعت بخشیدن به نارسایی کلیه است.

2.Control یک رژیم غذایی خوب

یک رژیم غذایی مناسب برای یک بیمار PKD برای کنترل بدتر شدن عملکرد کلیه مهم است. نمک و چربی در رژیم غذایی کافی است و با کیفیت بالا از پروتئین خوب است.

صدمات 3.Prevenir

افزایش کیست همچنین کلیه بیمار مانند رگ به رگ شدن، کبودی، سقوط، etc.Será فشار داخل شکم یا ضربه های خارجی تاثیر مستقیم بر افزایش افزایش و فشار داخل abdominal.En این نقطه، هر تروما کمی گسترش کیست، باعث پارگی کیست با فشار داخلی بالا، خونریزی، است که بسیار آسان برای وادار عفونت.

لطفا واتساپ اضافه و یا تماس: +86 18230015367 به sjzhospitalrenal@hotmail.com برای detalles.Además تر به طور مستقیم، پست الکترونیک و یا ترک پیام زیر، ما خوشحال به ارائه راهنمایی حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: